Una dintre caracteristicile societății de azi este accesul la informație și libertatea de a ne alege stilul de viață, fie că e vorba de cel vestimentar, alimentar sau de drumul profesional. Astfel, înțelegem că devine și mai important să facem aceste alegeri cu responsabilitate, cu respect pentru noi și pentru natura înconjurătoare.
Alegerea mea a fost aceea de a-mi urma pasiunea pentru parfumurile de nișă, de aceea am creat Notorious Stories, un club social exclusivist pentru pasionații de parfumerie. Aici, de-a lungul unor întâlniri organizate în locații deosebite, le împărtășesc participanților informații despre diferite case de parfumerie și despre ingredientele folosite, oferindu-le totodată și produse cosmetice în care eu cred și pe care le apreciez.
De asemenea, în articolele de pe blog povestesc nu numai despre parfumuri, ci și despre produse de îngrijire a pielii, despre călătorii, despre viață și amintiri frumoase în diverse interviuri cu oameni de excepție a căror activitate profesională ne inspiră.
Odată cu venirea pandemiei și a restricțiilor, nu am mai putut organiza evenimentele clubului face-to-face, așa că mi-am dorit să păstrăm această comunitate și să o extindem în mediul virtual. Astfel, am format un grup de 42 de tineri de la Liceul teoretic « Aurel Lazăr » din Oradea, tineri care urmăresc regulat activitatea mea din on-line și pe care aș vrea să îi pot susține să crească frumos și să aibă acces la cele necesare pentru o dezvoltare sănătoasă.
Atunci a apărut ideea acestei campanii ”You are the sun”. Prin aceasta doresc să arăt că tinerii sunt lumină și speranță, iar alegerile pe care le fac se vor reflecta și asupra celorlalți. Îmi doresc ca acești tineri să crească sănătos și să sprijine în mod similar următoarele generații.
Publicul tânăr este încă în formare și cred că putem să aducem un nou suflu în campaniile online prin aceste sesiuni, articole scrise și live sessions cu medici dermatologi, psihologi, terapeuți și diverse persoane remarcabile, care să îi inspire.
Îmi doresc să ajungem la sufletele acestor tineri care ne urmăresc deja și să le oferim sprijin prin calitatea informațiilor pe care le furnizăm pe blog.
Parfumeria îi poate ajuta să cunoască și universul altor domenii, cum ar fi istoria, geografia și chimia, dacă ne gândim la ingredientele din parfumuri și cum sunt ele folosite sau de unde provin.
Propun să le oferim timpul nostru în sesiuni online de consultanță one-to-one de circa o oră prin care să le arătăm cum își pot exprima identitatea și personalitatea prin parfum.
Vom atinge și subiecte precum îngrijirea pielii, alimentația echilibrată, consumul suficient de apă.
Cu sprijinul partenerilor noștri, propun să venim în întâmpinarea lor cu diverse kit-uri cu produsele partenerilor noștri (sponsori) – care să îi ajute să cunoască produse de calitate și să înțeleagă mai bine ideea de sustenabilitate.
Consider că în acest proiect ne oglindim cu toții dacă privim în urmă la copilăria și adolescența diferită pe care am avut-o. De aceea, m-am îndreptat întâi către tinerii din orașul meu natal, Oradea.
Totodată, este un mesaj pe care aș dori să-l fac cunoscut, pentru că fiecare tânăr este un „Soare” care așteaptă să strălucească, iar binele pe care îl dorim pentru viitor începe acum, cu această campanie și cu sprijinul vostru în acest demers.